Bref
Пориньте в історію Bref
1968

1968: Перший туалетний блок

Henkel представив на німецькому ринку свій перший туалетний блок конічної форми, що кріпився на обідок унітаза. Цей туалетний блок докорінно змінив ринок гігієнічних товарів, забезпечуючи гігієнічну чистоту та свіжість з кожним змиванням, що триває кілька тижнів.

1975

1975–2000: Експерт з догляду за туалетом

Базуючись на результатах численних досліджень, що аналізували потреби споживачів у товарах для догляду за туалетом, Henkel випустив багато різних продуктів, серед яких засоби для очищення туалету та різноманітні туалетні блоки.

2002

2002: Інноваційна дуо-технологія

Для більшості споживачів тривалий свіжий аромат і якість очищення – першочергові вимоги до засобів для догляду за туалетом. Щоб задовольнити ці потреби, раніше були потрібні два продукти: очищувач для туалету і освіжувач. У 2002-му Henkel представив Bref Дуо-Актив ‒ перший туалетний блок з двома камерами: однією – для очищення, іншою – для освіження.

2010

2010: Революційні туалетні блоки Сила-Актив

Henkel випустив революційний туалетний блок Bref Сила-Актив! Його формула з 4 активними функціями поєднує очищення, боротьбу з вапняним нальотом, захист від бруду та екстрасвіжість! Споживачі в усьому світі також цінують його за естетичний вигляд, зручність та свіжий приємний аромат. З моменту запуску в 2010-му Henkel виробив понад мільйон упаковок, які продаються у більш ніж 50 країнах світу.

2012

2012: Запуск туалетних блоків блакитна вода

Завдяки технології забарвлення води ці туалетні блоки помітно дбають про чистоту і свіжість в туалеті навіть між змиваннями. Як? Під час змивання вода потрапляє в корзинку блока і разом з активними компонентами витікає в кінці змивання. Блакитна вода з активними компонентами лишається в унітазі і продовжує діяти, гарантуючи бездоганну чистоту і свіжість навіть між змиваннями!

2012

2012: Гурт «Balls Dream Band»

Bref запустив успішну вірусну інтернет-кампанію, створивши гурт «Balls Dream Band» з чотирьох сексуальних хлопців: Димитрій Сяючий, Марцеллус Непохитний, Маркус Екстрасвіжий і Алехандро Захисник. Герої представляли 4 функції туалетних блоків Bref Сила-Актив. Кампанія була запущена в усьому світі й зібрала понад 20 мільйонів переглядів, демонструючи, що із Bref у туалеті нема місця драмам та смутку!

2013

2013: Запуск Bref Гелю 6 в 1

Bref випустив гель для туалету 6 в 1 із потужною формулою для очищення унітаза. Його потужна формула вирішує найскладніші проблеми забруднення туалету, такі як іржа, бруд, сечовий камінь, неприємний запах та вапняний наліт, і допомагає досягти гігієнічної чистоти і свіжості в туалеті, докладаючи мінімум зусиль!

2014

2014: Кубики для бачка нового покоління

Зараз кубики для зливного бачка Bref поєднують у собі гігієнічне очищення та освіження. Вони гарантують чистоту та свіжість туалету, запобігаючи утворенню вапняного нальоту та накопиченню бруду, забезпечують гігієнічну свіжість, що триває до 800 змивань, і фарбують воду в блакитний колір.

2015

2015: Подорож до екзотичних місць

Bref запустив екзотичну лінійку твердих туалетних блоків Сила-Актив, пропонуючи відчути екзотику разом з кожним змиванням завдяки кольоровим кулькам і екзотичним ароматам.

2016

2016: Посилений аромат Bref Сила-Актив

Інновація у формулі твердих туалетних блоків Bref – посилення аромату! Відтепер ядро кульки містить на 40% більше аромату, ніж оболонка, забезпечуючи інтенсивну свіжість під час кожного змивання! Завдяки модернізації формули блок зберігає інтенсивність аромату протягом всього часу його використання. Тому Ваш туалет буде однаково свіжим від першого до останнього змивання!

2017

2017: Туалетні блоки Сила кольорової води

Надихнувшись успіхом туалетних блоків Блакитна Вода, у 2017 році Henkel випустив блоки Bref Сила кольорової Води і знову досяг визначних результатів! Нові туалетні блоки забарвлювали воду також у фіолетовий колір, даруючи свіжість лаванди, та аквамариновий колір, з ароматом океанської свіжості.

Для просування нових продуктів була запущена успішна теле- і інтернет-кампанія. Сюжет ролика полягає у тому, що пара намагається вирішити проблему чистоти та свіжості в туалеті. В той час як він придумує оригінальні, але неефективні рішення, вона показує йому очевидно дієве рішення – туалетні блоки Bref Сила кольорової Води.