Bref

Професійний прибиральник. Найкращі поради від прибиральника готелю

Очищення туалету – це завдання, яке доводиться виконувати нам усім, але більшість із нас прибирає лише у власному туалеті. Для Леоні, яка працює в готелі Мюнхена, прибирання туалетів, ванних кімнат і номерів є щоденною роботою. Ми зустріли її під час її денного прибирання та попросили поділитися з нами порадами щодо того, як їй вдається робити ванні кімнати сяючими чистотою.

«Чистота дуже важлива для нас. Наш готель має невелику та дружну команду, проте наші гості очікують від нас ідеально чистих номерів і ванних кімнат – а це вже моя сфера відповідальності».

Порада 1. Важливо ретельно протирати після миття.

Ми вели розмову в одному з менших номерів – номері на дві особи з компактною ванною кімнатою. Я запитав Леоні, як багато часу зазвичай потрібно витратити на прибирання ванної кімнати в такий спосіб.

«Щоб прибрати одну з цих менших ванних кімнат, мені потрібно приблизно 10–15 хвилин на все. Я починаю з чищення унітаза, використовуючи при цьому засіб для очищення. Потім я чищу стіни та раковини за допомогою кремоподібного засобу від накипу, використовуючи губку та гарячу воду. Після цього я насухо витираю стіни та поверхні. Зазвичай я використовую паперові рушники для цього та можу в процесі додати трохи кремоподібного засобу, якщо пляма дуже стійка. Дуже важливо витирати насухо. Якщо не висушити поверхні, на них можуть залишитися плями та розводи. Необхідно розділяти засоби для прибирання. Тому я використовую червоне відро для туалету, а потім воду в синьому відрі для всієї іншої частини ванної кімнати. Також необхідно міняти воду після прибирання кожного номера. Та змінювати рукавички. Необхідно зняти рукавички після завершення миття туалету та перейти до прибирання в номері».

Прибиральниця.

Порада 2. Зубна щітка – це основний інструмент для видалення вапняного нальоту та плісняви

Під час нашої розмови навколо Леоні було багато різного обладнання для чищення, і я запитав її, яке обладнання є найкориснішим для неї.

«Кремоподібний засіб проти накипу використовується майже для всієї ванної кімнати. Він називається рідким молочком для чищення [дивиться на пляшку], і саме його я використовую для відчищення плям на білому кахлі. Цей засіб дійсно добре справляється з коричневими плямами, схожими на опіки, між плитками кахлю або навколо основи душової кабінки. Я використовую засіб разом із зубною щіткою, ретельно протираючи шви кахлю [виконую згідно з її інструкціями], щоб видалити весь вапняний наліт і плісняву. Зубна щітка – це також інструмент, який я використовую для всього. За допомогою неї можна справитися з найменшими плямами».

Чищення за допомогою зубної щітки.

Порада 3. Підтримання належного стану герметиків і наповнення є дуже важливим для збереження чистоти у Вашій ванній кімнаті

Ванна кімната, безперечно, була чистою! Усе виглядало як нове, і не було жодних слідів плісняви або відкладень вапняного нальоту, які зазвичай залишаються у прихованих куточках навіть у домах, де питання чистоти стоїть на першому місці. Я запитав у Леоні, як їй вдалося підтримувати таку бездоганну чистоту.

«Дуже важливо підтримувати чистоту ванної кімнати, особливо заповнювати будь-які прогалини між плитками кахлю або в місцях між стіною та душовою кабінкою. Тому ми часто використовуємо заповнювачі або повторно наносимо силіконовий герметик. Якщо ці герметики пошкоджуються або в них з’являються дірки, вони завжди швидко забруднюватимуться».

Свіжа цементація та силіконова герметизація.

Якою би не була проблема, завжди є спосіб усунути її

Леоні вже закінчувала свою роботу, і, безумовно, через розмову робота зайняла в неї більше 15 хвилин, на які вона розраховувала. Але перш ніж відпустити Леоні, я попросив її розповісти які-небудь історії про неохайних гостей і про те, як вона впоралася з цими проблемами.

«Це частина моєї роботи, тож я не маю права сердитися.
Найгірше – це коли люди приносять їжу в кімнату або палять. Іноді на килимі в номері залишаються плями соусу та макарони. З цим уже нічого не можна вдіяти, й іноді доводиться замінювати частину килима. Минулого тижня, наприклад, жінка, напевне, фарбувала волосся. По всій ванній кімнаті – у ванні та на стінах – залишилися сліди червоної фарби. Я витратила багато часу на відтирання цих плям зубною щіткою! Але ми не можемо скаржитися на гостей. Вони роблять те, що вважають за потрібне, і ми повинні прийняти це. Як я вже й казала, це частина роботи».

Краса в малому

Леоні, яка народилась у Греції, вже 3 роки живе в Німеччині, працюючи весь цей час у готелі. Оскільки готель невеликий, їй доводиться робити майже все: вставати рано й готувати сніданок, працювати за стійкою адміністратора та вітати гостей і, звісно, прибирати номери.

«Мені більше подобається працювати в маленькому готелі. Хоча потрібно виконувати більше завдань і, можливо, важче працювати в меншому просторі, в цілому приносить набагато більше задоволення працювати в такому готелі, як наш, у якому гості знають нас, а ми всього лише невеличка команда, яка працює задля своїх гостей. Це забезпечує більш персональний підхід».

Сходи.

Отримайте поради від професійної прибиральниці готелю з місця її роботи та дізнайтеся, як їй вдається підтримувати бездоганну чистоту та порядок на місці її роботи.